facebook
Home » EFECT caută Responsabil achiziții IT: depuneți CV până în 28.02.2021
Post disponibil EFECT: Responsabil achiziții IT

Actualizare

Postul „Responsabil achiziții IT” a fost ocupat și nu mai este disponibil.

Post disponibil EFECT: Responsabil achiziții IT

Îți face plăcere lucrul bine făcut de dragul lucrului bine făcut? Cauți în permanență modalități de a îmbunătăți ceea ce faci? Ești convins că devii mai bun doar dacă ai o echipă în jurul tău?
Dacă da, atunci avem valori comune. Ne-ar face plăcere să te cunoaștem.
În acest moment avem următorul post disponibil: Responsabil achiziții IT.

Despre cultura & valorile EFECT

efectRO SRL este o firmă din domeniul IT&C înfiinţată în anul 2002. Oferim servicii IT complete, calitate ireproșabilă & mentenanță rentabilă.
Suntem o echipă tânără şi competentă, permanent la curent cu cele mai noi tendințe ale acestui domeniu dinamic şi gata oricând să răspundă prompt solicitărilor clienților.
Parte din ADN-ul nostru este că, atât în relațiile noastre cu clienții, cât și cu membrii echipei, preferăm să clădim relații reciproc benefice pe termen lung.

Responsabil achiziții IT: descrierea postului

Persoana responsabilă de achiziții IT organizează și planifică activitățile de achiziție în cadrul EFECT, se asigură că există resurse umane, resurse financiare și resurse materiale necesare pentru finalizarea proiectelor.

Deprinderi

  • Capacitate de comunicare interactivă deosebită.
  • Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, OP etc.).
  • Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate.
  • Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.
  • Abilitatea de a lucra pe platformele furnizorilor

Responsabilități

  • Să se informeze permanent şi să îşi însuşească informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate/comercializate;
  • Să planifice achizițiile și finalitatea procesului, până la livrare/instalare la client;
  • Să inițieze și să lanseze proceduri de achiziții;
  • Să deruleze și să finalizeze procedurile de achiziții publice;
  • Să administreze contractele cu furnizorii;
  • Să monitorizeze executarea și finalizarea sarcinilor;
  • Să aibă capacitatea de a-și adapta procesul de lucru în situații în care intervin modificări;
  • Să găsească soluții pentru problemele frecvente care apar în legătură cu rezolvarea sarcinilor de serviciu;
  • Să analizeze și să țină cont de legislația specifică în vigoare;
  • Să acorde consultanță de specialitate;
  • Să întrețină și să îmbunătățească baza de date a clienţilor / furnizorilor curenţi / potenţiali ai organizației, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.;
  • Să se informeze permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii / producătorii materialelor / semifabricatelor / produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse (discounturi, bonusuri ) și să aleagă cea mai bună ofertă.

Cerințe minime

  • Experiență minim 2 ani în domeniul achizițiilor IT
  • Cunoștințe avansate de engleză scris și oral.

Ce trebuie să faci?

Știm că CV-ul nu spune totul despre tine, dar trebuie să începem de undeva.
Trimite un CV pe adresa office [at] efect [dot] ro sau prin formularul de contact de mai jos, menționând denumirea postului disponibil care te interesează până în data de 28.02.2021.
Dacă profilul tău pare să se potrivească cu responsabilitățile pe care vrem să ți le dăm, te vom invita la o discuție în care să îți spunem mai multe despre noi și, evident, să aflăm mai multe despre tine.

Ne-am bucura foarte mult să fii persoana care ne va îmbogăți echipa!