facebook
Home » EFECT caută Specialist suport tehnic IT Junior: depuneți CV până în 09.12.2022
EFECT caută Specialist suport tehnic IT Junior: depuneți CV până în 09.12.2022

Post disponibil EFECT: Specialist suport tehnic IT (junior)

Îți face plăcere lucrul bine făcut de dragul lucrului bine făcut? Cauți în permanență modalități de a îmbunătăți ceea ce faci? Ești convins că devii mai bun doar dacă ai o echipă în jurul tău?
Dacă da, atunci avem valori comune. Ne-ar face plăcere să te cunoaștem.
În acest moment avem următorul post disponibil: Specialist suport tehnic IT (junior).

Despre cultura & valorile EFECT

EFECT este o firmă din domeniul IT&C înființată în anul 2002. Oferim servicii IT complete, calitate ireproșabilă & mentenanță rentabilă.
Suntem o echipă tânără şi competentă, permanent la curent cu cele mai noi tendințe ale acestui domeniu dinamic și gata oricând să răspundă prompt solicitărilor clienților.
Parte din ADN-ul nostru este că, atât în relațiile noastre cu clienții, cât și cu membrii echipei, preferăm să clădim relații reciproc benefice pe termen lung.

Specialist suport tehnic IT (junior): descrierea postului

Căutăm o persoană dinamică și bine organizată, cu abilități și cunoștințe necesare pentru întreținerea rețelelor de calculatoare și oferirea de asistență tehnică IT.
În calitate de tehnician, se va asigura că în funcționarea infrastructurii IT puse la dispoziția utilizatorilor nu există probleme, va monitoriza și întreține sistemele informatice ale companiei, va instala și configura hardware și software și va rezolva probleme tehnice.
Accentuăm importanța unei atitudini proactive și nevoia unui spirit de inițiativă și dedicare în rezolvarea problemelor semnalate de clienți.

Deprinderi

  • abilitatea de a explica clienților informațiile tehnice, pentru a determina înțelegerea acestora;
  • abilități de comunicare;
  • abilitatea și disponibilitatea de a lucra în echipă / individual.

Responsabilități

  • Verifică periodic starea de funcționare a echipamentelor IT din dotarea clientului și asigură utilizarea în bune condiții a acestora;
  • Furnizează asistență tehnică în companie și la client (fie în persoană, fie de la distanță via telefon, ședințe video sau conectare de la distanță prin instrumente software);
  • Asigură compatibilitatea dintre hardware și sistemele de operare (hardware-sisteme de operare, sisteme de operare-aplicații, hardware-aplicații, hardware-hardware);
  • Evaluează periodic și propune achiziționarea necesarului de: produse software, upgrade-uri aplicabile; tehnică de calcul (se include în această denumire suportul hard și orice echipament implicat în prelucrarea, transmiterea, stocarea, tipărirea etc. a datelor și a informațiilor).
  • Răspunde de și întreține rețelele de calculatoare, tehnica de calcul din dotarea clientului;
  • Este consultat în vederea achiziționării de noi echipamente IT;
  • Definește, creează și menține un sistem informatic unitar, coerent, care să satisfacă cerințele clientului și să respecte bunele practici;
  • Asigură respectarea prevederilor contractuale cu terții asumate de EFECT;
  • Întocmește referate de necesitate și rapoarte de activitate la cererea clientului sau conducerii EFECT;
  • Efectuează transportul echipamentelor la și de la sediul clientului;

Cerințe minime

  • cunoștințe operare / instalare software / depanare PC;
  • cunoștințe de limbă engleză – nivel mediu;
  • permis de conducere categoria B.

Ce trebuie să faci?

Știm că CV-ul nu spune totul despre tine, dar trebuie să începem de undeva.
Trimite un CV pe adresa hr [at] efect [dot] ro sau prin formularul de contact de mai jos, menționând denumirea postului disponibil care te interesează până în data de 09.12.2022.
Dacă profilul tău pare să se potrivească cu responsabilitățile pe care vrem să ți le dăm, te vom invita la o discuție în care să îți spunem mai multe despre noi și, evident, să aflăm mai multe despre tine.

Ne-am bucura foarte mult să fii persoana care ne va îmbogăți echipa!